8 mars

Hoppas att ni mår bra allihop och njuter av det fina vårvädret för fullt - det gör jag! Nu tycker jag att vi håller tummarna riktigt hårt så att det inte blir någon mer snö på ett bra tag! :}
 
Det har varit lite upp och ner den sista tiden för mig, men det är ingenting som egentligen har hänt eller så. Konstigt, men det blir väl lite så när solen aldrig kikar fram. Ingen uppladdning av energi så att säga! Fattar ni vad jag menar? Har därför tagit ett break från bloggen och har inte riktigt bestämt mig om jag ens ska fortsätta att skriva. Men jag skulle aldrig kunna ta bort den, jag har ju haft den sedan 2007 och den kommer alltid att vara min dagbok. Så vi får se vad som händer - men jag hoppas på att kunna uppdatera då och då. Kul att ni är några som stannar kvar i alla fall och vill läsa vidare. Puss & kram! ♥
 
 
- Mysig & mumsig frukost imorse med finaste Love som fotograf, hihi -




Maria Eriksson

Jag njuter också av vårvädret som kommit. Har varit riktigt deppig de sista veckorna så nu känns det helt underbart med lite sol, då blir man genast lite gladare :)

Svar: Mmm, samma här :/ Vet inte varför det egentligen har blivit så, men till slut måste man nog se lite sol i sitt liv igen. Känns som sagt mycket bättre nu! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-03-08 at. 17:55:03
Din blogg/hemsida: http://iamarias.webblogg.se/
Maria Eriksson

Jaa nog behöver man lite sol. Skönt att det känns bättre! (:

Svar: Jaa :) precis!!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-03-08 at. 18:18:31
Din blogg/hemsida: http://iamarias.webblogg.se/
Stephanie

Fortsätt blogga! :)

Svar: Mjo, vi får se! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-03-08 at. 18:38:09
Din blogg/hemsida: http://her.blogg.se
tinabanck.blogg.se

Jag kikar in ibland! ^^ Diggar tröjan. :)

Svar: Hihi, tack! :) Vad söt du är. <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-03-11 at. 11:04:25
Din blogg/hemsida: http://tinabanck.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!