Viktig information

Många har frågat mig om information och priser kring min egen firma, så jag tänkte att det skulle vara dags att skriva ett inlägg kring detta. Då jag numera driver eget kommer de gamla priserna inte att gälla längre, utan har här skapat en sammanställning över vad jag kan hjälpa till med och vad det kostar! :}  För frågor och beställningar - skicka ett mail till [email protected]!
 
 
Bloggdesigner
De flesta bloggdesigner lägger jag ner 3-4 timmar på innan de är färdiga för "leverans", och då ingår design av header, bakgrund, sidomeny och valfritt färgschema. Beroende på hur mycket tid jag behöver lägga för att tillgodose önskemålen kan också priserna variera. Pris: 600 kr och uppåt.
 
Webbdesign
Beroende på hur avancerad hemsidan är kommer priset att sättas. En enklare hemsida tar oftast mellan 8-10 timmar att utveckla och designa. Pris: 400 kr/timme.
 
Logotyper
Jag utgår ifrån att det tar 5-6 timmar att ta fram en logotyp. Blir det mycket korrigeringar i projektet under arbetets gång, kommer pristillägg att läggas på utgångspriset. Detsamma gäller om logotypen är mycket avancerad att ta fram. Pris: Från 1000 kr och uppåt.
 
Övrigt grafiskt material (Folders, banners, illustrationer, kollage etc.)
Prissättning sker enligt överenskommelse, beroende på tyngd av projekt.
 
 
Offert tas fram innan projektet påbörjas och måste godkännas av beställaren innan jag börjar. Fakturan skickas ut efter godkännande av design från båda parter. Moms tillkommer med 25% på alla priser.







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!