Nytt jobb & flyttkaos

Det går riktigt bra på Lorna Jane, där jag nu jobbar som Web Designer / Graphical Inspirator. Så roliga arbetskompisar som jag trivs superbra med efter bara någon vecka. Vilket team vi är tillsammans allihop! Känns så himla roligt att det går så bra och att jag matchar deras grafiska tänk.
 
På hemmaplan är det flyttkaos och massa lådor överallt som behöver stängas och packas klart. Idag är det fredag och det innebär att det bara är 4 dagar kvar till flytten! Så himla kul, stressigt, kaosigt - allt på en gång! Är lite svårt att fokusera ordentligt på någonting utan att man känner att man lägger tiden på fel grej. Tror det mesta kommer att falla på plats när vi faktiskt har flyttat!
 
Ska om 15 minuter sticka iväg och träna och handla lite mat inför helgen på nya ICA i Täby Centrum. Sedan blir det jobb resten av eftermiddagen, med både min firma och med Lorna Jane såklart. Hoppas att ni får en härlig fredag! :}
 
 
Sitter omgiven av snygga workoutkläder där jag jobbar. Rena drömmen ju!




Isabelle

SÅ snyggt halsband! Är sugen på ett sånt jag med! :-)

Svar: Taack, jaa, det är riktigt fint! :D Fick det av min bästa vän när jag fyllde 20 år! Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-09-06 at. 09:01:11
Din blogg/hemsida: http://isabellesdrommar.blogg.se
MATILDA

Så skönt att du trivs :D

Svar: Ja, verkligen! :D Var nästan lite orolig att jag inte skulle trivas, men det gör jag verkligen. Bättre än nånsin!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-09-08 at. 08:24:47
Din blogg/hemsida: http://matildays.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!