är så sjukt trött

Imorgon ska jag ta cykeln till plugget och se exakt hur lång tid det tar för mig att ta mig till Biblioteksaulan, som jag redan vet var den ligger eftersom att jag redan har luskat ut det när jag och pappa var här förra gången, så det så. Usch. Är inte alls taggad. Men eftersom det är nerförsbacke går det väl på tio minuter ungefär. Hoppas jag. Dock tar det väl 30 hem, uppfärsbacke i en kilometer är INTE okej.

Nu ska jag vila huvudet på kudden. Godnatt.

Och nej, jag vill inte lägga mig i, Louie. Shit aså. Blev bara förvånad över att du hade två brudar på samma gång. Eller, det snarare verkade så. Förlåt om jag värnar om mina vänner då. Förlåt så jävla mycket.




Ronny

träffas någon gång, snygging? Maila!

Kommentaren skrevs den: 2009-08-25 at. 08:57:31
Veronica

Sv: Jag vet inte riktigt än. Har ganska mycket att göra nu så det kan bli om ett tag :o

Men jag måste säga att din lägenhet är grymt härlig :D

Kommentaren skrevs den: 2009-08-25 at. 08:59:28
Din blogg/hemsida: http://grandby.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!