börjar bli trött


Har kollat ännu fler videos med den där snygga bruden, och jag säger bara: HUR I HELLSKOTTA KAN HON HA RÅD MED ALLA KLÄDER OCH SMINK OCH INREDNING OCCH HYGIEN OCH ALLTING!? Så mycket cash kan hon väl inte tjäna på sin youtube-channel, eller? Isåfall är jag avundsjuk to the bone, seriosly dudes.

Jag ska visa er min lägenhet sedan, flyttar på fredag och jag är så damn exciteeeeed! Imorgon ska vi till IKEA förmodligen och inhandla lite saker till. Har flängt omkring i en hel vecka snart, pallar inte mer snart (snart snart snart). Mina ben viker sig under mig. På riktigt. Snyft. Cut. Emo, osv (som för övrigt INTE existerar).

Nu duschen, sedan blåsa håret. Sedan svara på de sista kommentarerna. Sedan sova. (Dock lockar Aubreys videos mer än sängen. For now...)




Petra

det är helt sjukt vad hon har smink! :P

Var kommer bilden ifrån i detta inlägget? :)

Kommentaren skrevs den: 2009-08-19 at. 13:42:14
Din blogg/hemsida: http://petras.blogg.se/
Petra

svar: detta inläget, Börjar bli trött. Gillade verkligen bilden!

Kommentaren skrevs den: 2009-08-24 at. 17:13:29
Din blogg/hemsida: http://petras.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!