min lägenhet ♥

Jag förstår inte att det är sant, och jag är rädd att jag aldrig kommer att vänja mig. Menhär ska jag bo i tre hela år. Jag undrar hur många gånger jag kommer att möblera om? Jag brukar ju aldrig kunna hålla mig ifrån att göra om. Som med bloggen till exempel. Ska publicera ALLA headers jag har haft genom åren jag har bloggat här på takai.blogg.se, så ska ni få se hur otroligt DÅLIG jag är på att hålla mig fast vid någonting som jag vet kan göras snyggare nästa gång.

Dock är det inte klart än. Jag ska försöka hitta några snygga affischer och sätta upp dem på väggen, en blomma ska vara i fönstret och en vikvägg skall inhandlas. Kanske en matta också, men det får jag se. En hög växt kanske? Det finns mycket snyggt man kan göra, speciellt när man får bestämma helt själv. ♥

Det ska bli mycket intressant när allting är klart, när allting är diskat, iordningplockat och städat. Självklart slänger jag upp nya bilder om jag skulle få för mig att ändra någonting ♥





lina [discosadness.blogg.se]

tjusigt! :-*

Kommentaren skrevs den: 2009-08-24 at. 18:28:07
Din blogg/hemsida: http://discosadness.blogg.se/
Emma

mysigt!

Kommentaren skrevs den: 2009-08-25 at. 11:42:47
Din blogg/hemsida: http://illya.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!