the legend of zelda blir film!

Väntade nästan på att någon skulle ta på sig rollen och regissera och producera vår mest kända kille i grön rustning. Trailern kom upp på Youtube den 1 april 2008, förra året alltså, och jag hade ingen aning om detta? Är det bara jag som är efterbliven, eller är det andra personer i min närhet som även dessa spolat ner hjärnan i toaletten?

I vilket fall som helst har den redan kommit ut - den 1a april i år släpptes den, men varför vet man ingneting om detta? Jo, för att det var ett aprilskämt från IGN's sida! Dock var det så bra gjort, och en så påkostad trailer att man inte kunde tro annat att den skulle komma ut som en riktig spelfilm. Kanske är det någon som sitter och försöker efterlikna detta, nu när lite av storyn redan är berättad i och med trailern?

Visst såg den där blonda peruken fin ut på den där tjejen med flätor? ;)





Denise

Hej jag gillar din blogg och designen också, så därför undrar jag om vi ska följa varandra via bloglovin?:D

Ha en bra kväll

KRAM

Kommentaren skrevs den: 2009-08-09 at. 21:10:16
Din blogg/hemsida: http://fotobydenise.blogg.se/
Josefin

Haha, skulle inte förvåna mej om det kom en sådan film. Varför så mycket jobb för att aprilskämt? Monstret med det röda håret känns inte så äkta, men resten gör det. Lite Sagan om ringen över det hela.

Kommentaren skrevs den: 2009-08-10 at. 11:06:04
Din blogg/hemsida: http://msjoan.blogg.se/
Lunacii

JAG VILL HA EN ZELDA FILM!!! :O ÄLSKAAAAAA!!! <33 :D

De borde göra värsta många filmer, en eller två till varje spel.. den kommer bli fett BÄTTRE än Sagan Om ringen.. HATA SAGA NOM RINGEN.. ÄLSKA ZELDAAAA!

Kommentaren skrevs den: 2009-08-10 at. 23:45:24
Din blogg/hemsida: http://lunacii.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!