New in!

Som sagt - jag fick tag i lite smått och gott idag. Men det jag handlade var faktiskt på rea - förutom sminkborttagningen och ansiktsvattnet förstås. Skönt att ha fixat detta, så slipper man åka dit igen (och till sin fasa spendera ännu mera pengar...) innan mellandagsrean har börjat... :'D

Skorna är jättefina verkligen - och var verkligen ett riktigt fynd. De är bekväma - men inte så bekväma att man kan gå på stan en hel dag med dem förstås. Men för att vara klackskor! Äsch, ni ladies förstår mig säkert! :]






Jeenlover

heey sweety.

vet du vad som kan vara fel på min blogg design?

jag har inte gjort något med den men helt plötsligt så flyttade sig alla kategorier o sånt sig längst ner :S



o mina HTML skills är inte det de än gång var >:

har suttit o hållt på men inget gör så att de kmr upp :(

jag kan bara få de centrerat där nere o de är inte precis snyggare xD



skulle va guld om du vet vad som ja kan göra sweety^^



GOD JUL på dig <3

Kommentaren skrevs den: 2010-12-23 at. 23:30:09
Din blogg/hemsida: http://jeenlover.blogg.se/
Stefan Falkelind

Vilka nica skor.

Kommentaren skrevs den: 2010-12-24 at. 14:41:18
Din blogg/hemsida: http://stefanfalkelind.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!