Bad Blood

Varje gång jag hör det namnet tänker jag på trailermusiken som var med i den allra första trailern till Pirates of the Caribbean; den hittar ni här, och den är faktiskt väldigt stämningsfull och används i många många trailers, vilket jag inte upptäckt förrän nu. ^^

I vilket fall som helst har Escape the Fate gjort en låt med samma namn (Bad Blood alltså), och jag gillar verkligen den. Även fast jag skulle vilja att låten skulle vara lite snabbare gillar jag verkligen texten och Craig bevisar att han faktiskt är kapabel till att överta Ronnies plats. :> Fast egentligen tycker jag nog att Ronnie passade bättre in i bandet, men Craigs röst är så mycket mer speciell på något sätt, och det är tack vare den som jag fortsatte att lyssna på bandet efter Ronnies avhopp. :<

{ Lyssna i Spotify här! }





SÄÄMI Y ÄÄMI @ OOLYDIGA! ♥

nån konstig film du såg på förut haha

Kommentaren skrevs den: 2010-07-01 at. 12:46:17
Din blogg/hemsida: http://oolydiga.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!