Today

Idag kommer förmodligen dagen endast att bestå av plugg och chillax. (Vilket fult ord det är, egentligen?) Men vissa dagar orkar man inte någonting, och speciellt inte träna eller så. Lämnade tillbaka en bok idag till biblioteket också, som vi trodde att vi skulle behöva till vårt uppsatsskrivande, men aldrig använde. De hade inte rättat tentan jag skrev heller, så jag får väl plågas av ovisshet i en vecka till :( Suck.

Har räknat ut att jag ska göra 5-6 uppgifter om dagen nu för att hinna klart till på söndagen. Skönt att få undan lite i alla fall. Enligt CSN verkar det som att jag måste skrapa ihop 49 högskolepoäng för att kunna få bidrag i höst, inklusive sommarkursen då (och just nu har jag läst 39 hp). Vilket strul detta är.







sarahnordgren

vilket märke är det på nagellacket du har på bilden? :D riktigt fint var det!

Kommentaren skrevs den: 2011-07-04 at. 16:21:00
Din blogg/hemsida: http://sarahhnordgren.blogg.se/
keela

dom är från H&M :) du har himla söt blogg!:)

Kommentaren skrevs den: 2011-07-05 at. 00:46:00
Din blogg/hemsida: http://keela.se
AnnieBanani

yo! du vet att du kan skriva in och be dem att sänka din "kvot"? man måste skriva ett personligt brev där man skriver varför man inte kunnat uppnå den mängden hp som man egentligen skulle ha. Typ starka personliga skäl.



Lycka till!

Kommentaren skrevs den: 2011-07-08 at. 22:57:32
Din blogg/hemsida: http://raine1988.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!