Dansa i neon

Det är ju så galet hett med denna omtalade "neon-trend"; vilken jag inte tycker är sådär speciellt snygg. Kanske cericerosa hade varit något jag hade kunnat tänka mig, om jag ska välja en färg, men absolut inte den där citron-grön-gula; det kan vara det fulaste jag sett! :< I vilket fall som helst, så har jag hittat ett nagellack för er som inte vill gå "all in", och är ifrån Viva La Diva och kostar runt 50-lappen. Detta är i färgen #105! Check it out! xx





Marie - Vardagliga bestyr

Fin designen är =D



Samt läckert lack

Kommentaren skrevs den: 2012-04-21 at. 17:47:03
Din blogg/hemsida: http://myflowergirl.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!