21 november

Idag har jag varit rätt effektiv måste jag säga! Har gjort klart ett stort designprojekt, en bloggdesign och påbörjat två andra. Jag har gått upp tidigt, diskat, lagat mat, gymmat och tvättat, och nu ska jag snart kika lite på Youtube och ta igen det som jag missat i veckan - trevligt! :} Har hittat en kul playthrough också som jag måste fortsätta att kika på! Lite avkoppling på onsdagskvällen - mys! 
 




Emma

Härliga bilder! :))

Svar: aw, tack så hemskt mycket sötnosen! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-11-21 at. 15:58:55
Din blogg/hemsida: http://emmajjohanssson.blogg.se
Sophia Bergman

Klickade in mig här från blogg.se och jag stannade liksom upp och tänkte bara "WOOOW Vilken fin blogg!!". För det är den, så fin design du har!!

Svar: haha, men aww, tack vad söt du är! :D har ju gjort den själv till och med hihi!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-11 at. 17:31:54
Din blogg/hemsida: http://sophiabergman.blogg.se/
Sophia Bergman

Åh har du!! Så himla bra gjort, vad roligt att kunna det!! :)

Svar: jaaa faktiskt! :D har ju utbildat mig inom webbdesign och så, så jag kände ju att jag bara måste kunna designa mig en fin blogg då hihi.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-11 at. 18:07:48
Din blogg/hemsida: http://sophiabergman.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!