Moroccan Oil

Är lite sugen på att övergå till produkterna i den ombloggade serien Moroccan Oil när jag tagit slut på de produkter jag redan har. Jag skrev om de produkterna jag använder just nu i gårdagens inlägg - och de fungerar ju bra, men det är ju bättre att satsa på en produkt som fyller samma funktion som dem jag redan använder. Ekonomiskt sett borde det vara bättre åtminstone, speciellt när man är student och inte har oändliga resurser. Men först på min inköpslista står det andra saker som jag kommer att prioritera innan jag fyller på mitt förråd! Får ta en liten kik på eBay när det blir dags.
 




Anonym

beautybay.com har väldigt bra priser på hårvård! Gratis frakt och sånt trots att det inte är en svensk sida :)

Svar: ahh, jag har sett den sidan också. får ta mig en kik där innan jag beställer något. men det blir ju inte än på ett tag kan man ju säga! :]
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-07 at. 13:16:31



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!