Soon to arrive

Beställde denna YSL Arty Ring "look alike" från eBay igår kväll, så jag hoppas att den trillar ner i brevlådan inom en snar framtid. Tror att jag betalade 35 kronor för ringen, och det är ju inte så farligt tycker jag. Vill ju såklart någon gång i framtiden investera i en äkta sådan här - tycker den är en sådan himla klassisk cocktailring som verkligen kan få flytta in i min smyckessamling.
 




J O Y ▲

Åh sjukt fin! *_*

Svar: Mh, jag vet! D: Längtar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-07 at. 15:04:03
Din blogg/hemsida: http://joysilver.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!