Sängmys på morgonkvisten

Godmorgon på er! :}
 
Hoppas att alla har haft en mysig helg och att ni tar en lång sovmorgon idag eftersom det är söndag. Jag hade jättetrevligt igår kväll på Eriks Gondolen med familjen - vi åt supergod mat och hade mycket trevligt! Idag måste jag städa, diska och packa inför resan till Göteborg! Det ska bli så spännande att få åka iväg lite och ta det lugnt några dagar med Love, tror vi behöver det båda två.
 
Nu måste jag nog sätta fart så att jag hinner det jag ska idag! Ska sätta på soundtracket till Chess och ställa mig och diska hade jag tänkt - är helt såld och är den enda musiken jag lyssnat på i några veckor, haha! Vi hörs lite senare, puss & kram på er! 
 
 




Frida

Åh vad fin bild! :)

Svar: Åh, tack vännen! :) Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-01 at. 20:15:13
Din blogg/hemsida: http://www.fridaerikssonnn.blogg.se
LUCY ♥

Näst intill alla bloggar jag besökt idag har varit bilder med Macbooks :) Fin dator :)

Svar: Haha, jaa :) Mac är så bra. <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-18 at. 13:07:56
Din blogg/hemsida: http://lucyewelyn.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!