Vad är det som händer med bloggarna?

Jag brukar vanligtvis inte skriva sådana här inlägg, men jag har funderat på en grej när det kommer till min blogg. Jag vet inte om det beror på att jag inte har tid att blogga längre, eller håller bloggarna på att dö ut? Min blogg är min bebis, och det har den alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara, men jag känner ibland (som många andra bloggare också säkert gör) att man undrar vad det ger er läsare när själva bloggaren inte får någon feedback? Förstår ni vad jag menar? Inga kommentarer, och jag lägger ner massvis med tid på att göra roliga, inspirerande, men ändå personliga inlägg. Håller bloggarna på att ersättas av Instagram, eller vad är det frågan om egentligen? 
 
Trots att jag har 756 följare via Bloglovin', är det i nuläget bara mellan 30-50 personer om dagen som besöker min blogg. Hur kan det komma sig? Skriver jag för lite, för dåligt, för ointressant, för tråkigt, för sällan? Vad tycker ni egentligen - jag vill veta! Massa kramar på er - och ta er tid att läsa detta inlägg - det är viktigt för mig att veta vad ni tycker. Det är ju för er skull jag skriver! ♥
'
 




sannas rum

Du är absolut bäst, Beatrice. Jag håller med dig om allt; så konstigt att man bara har några få besökare om dagen trots höga följarsiffror på Bloglovin :(

Svar: Ja, det är konstigt tycker jag :/ man fattar ju inte vad man ska skriva för att göra sina läsare belåtna liksom. Inte jag i alla fall <3 hoppas det går bättre för dig sötan.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-10 at. 21:55:20
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Steph

Jag har följt din blogg i flera år nu och har alltid tyckt mycket om den, har ingenting att anmärka på. Är dock otroligt dålig på att kommentera bloggar, men läser gör jag! :) Men ja, bloggandet är inte lika mycket i fokus som förut, mycket beror väl på podds, twitter, instagram, youtube osv skulle jag tro.

Svar: Men nawww! : ) Tacki. Vad söt du är, jag blir så glad när jag får såna här fina kommentarer. <3 Jo, jag tror det med. Är man inte redan känd är det kanske inte lika stor mening med att blogga, eller förstår du vad jag menar? Kramis!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-11 at. 00:10:49
Din blogg/hemsida: http://cidien.se/
Stina

För mig så tror jag det är så att mitt liv inte är tillräckligt intressant att läsa om. Får inte jättemycket tid över till bloggen nu när ja är away 7-19 om dagarna heller även om jag försöker.. Men jag är väl tråkig helt enkelt :/

Svar: Nää, du är inte tråkig hjärtat :3 Jag läser din bloggis! Kramisar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-11 at. 06:26:31
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se
sannas rum

Det går framåt gör det, men jag vet inte om jag kan säga att det går bra, liksom! Så himla tråkigt.

Svar: Mh :/ för din blogg är ju den finaste som finns, för du är så fin ju Sannis <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-11 at. 18:51:25
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Michaela

svårt att hålla en blogg på topp tycker jag, ibland blir det att skriva ner ett inlägg bara för att liksom.

Svar: åh, jag vet :< det är ju det! men det är kul att blogga, så jag gör det ju gärna. kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-13 at. 13:09:59
Din blogg/hemsida: http://michaelasoderholtz.blogg.se/
Michaela

jo håller med dig, försöker tänka att jag gör det för min skull och att det är det som räknas :) Kram

Svar: ja, precis! : ) men jag skriver ju inte bara dagbok, jag vill ju inspirera också ju! kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-13 at. 19:17:30
Din blogg/hemsida: http://michaelasoderholtz.blogg.se/
tinabanck.blogg.se

Håller med dig .. Vet inte om det är instagram, men min blogg är nog inte så rolig längre haha. Eller så är folk bara sega med att kommentera. Men jag älskar att blogga, fixa med designen o allt sånt ändå, även om det är roligt när folk skriver tillbaka. :)

Svar: Jag meed :3 <3 och din blogg är så söt. puss & kram.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-17 at. 18:41:30
Din blogg/hemsida: http://tinabanck.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!