Breakie

Jag har nästan aldrig varit en frukost-människa, men på senaste tiden nu när jag försökt äta lite mer regelbundet och bättre har jag upptäckt hur otroligt mycket en stadig frukost gör! Jag brukar äta en macka med olika pålägg på, en frukt, och en skål fil med frukt. Till det dricker jag oftast kaffe eller te beroende på vad jag är sugen på. Så om ni vill gå ner i vikt, och sluta med småätandet och "fikat" innan lunchen, käka en ordentlig frukost istället. Det är ett av mina må-bra-tips! :] Och så orkar man så mycket mer under dagen också såklart!
 




Josefin -My Happy Days-

Vilken härlig blogg du har, gillar bilderna :)

Svar: Men oj, tack så hemskt mycket sötnos! : ) Glad jag blir! Läser ju din också, och jag bara älskar den. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-08 at. 07:26:55
Din blogg/hemsida: http://landhagen.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!