Garderobsrensning

Har storstädat garderoben precis nyligen och jag hittade massa fina kläder som jag inte hade en aning om att jag hade - eftersom jag inte kunde ha dem tidigare, eller inte hade något att para ihop dem med. Superroligt ju! : ) Fyndade ett par Dr Denim-jeans också, fast de är så himla låga i midjan så jag vet inte om jag kan använda dem än. Får se om de passar bättre efter jag gymmat några gånger, haha! 
 
Imorgon ska vi vara lediga från projektet med den fiktiva kampanjen, och jag har en vilodag från skolan, gym och träning. Får hoppas på att jag kan sitta ute lite i solen och få lite färg! Ska se om jag inte kan ta vara på dagen och tvätta, diska och städa också. Fint ska det bli! :]
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!