Utomhusmiddag

Hallå på er! :} Gick faktiskt upp och tränade ett konditionspass på en timme idag. Blev ändå rätt svettig av både crosstrainer, spinning och rodd. Så himla bra jobbat, fast jag egentligen bara ville ta en lugn morgon och ligga kvar i sängen framför fler avsnitt av Gossip Girl. Tummen upp!
 
Satt ute med Erika och lagade middag innan det var dags att gå in. Till middag blev det en sallad på babyspenat, oliver, en toscansk biff från Hälsans kök och en sås gjord på kvarg och mjukost med soltorkade tomater och fetaost. Kryddade såsen med lite svartpeppar och vitlökspulver också. Supergott blev det! Har bara ätit massa god mat den här veckan, och så nyttigt som möjligt såklart. Det går framåt minsann!
 




sandra

Du äter alltid god mat, det bara vattnas i munnen på mig när jag läser din blogg! kan du tänka dig att skriva lite bra recept på nyttig mat, eller i alla fall skriva lite kort vad du brukar äta och kanske lite rekommendationer? :)

Svar: Jaa, jag försöker äta god mat! : D Jag brukar alltid skriva vad det är på bilderna, så det är bara att läsa. Men jag kan alltid skriva flera inlägg!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-02 at. 01:35:36



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!