Här kommer ett testinlägg med en lång rubrik så att jag ska se att det inte blivit något fel i kodningen!

Så här kommer din nya bloggdesign att se ut. Jag har ändrat bakgrunden, profilbild + text nedanför. Jag har även fixat till kommentars-sidan och ändrat utseende på kommentarsboxen. Headern är utbytt och bloggen har gjorts bredare! :> En konstnärsblogg helt enkelt.

Här skriver jag med fetstil.
Här skriver jag med kursiv stil.
Här skriver jag med understruket.

Här nedan infogar jag en bild med bredden 640px (som är maxbredd);


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

Testar att skriva en lång kommentar här! :DD

EJHJEHJRHEJK ASHDHAS LKDJASÖLA SJSA DLALDSd ADAJLSA JLLSALJSÖJL Ö DJLA DJLAD JL JL JL J J LJL ÖJLÖ JÖL ÖJLJLÖJLASJLSJLÖADjl öAJL Ö LJ L JÖJLÖ JL ÖLJÖLJASJLÖALJÖA A DAS ads AS A SAS AS A DAS A AS S AD AA A DD DA ;DDD

2010-05-08 @ 19:27:01
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

och här kommer en till! XD

2010-05-08 @ 19:27:11
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Var god skriv kommentaren här nedan:

Trackback
RSS 2.0