Eyecandies

Åh, jag skulle verkligen behöva ett par glasögon alltså. Ett par riktigt snygga sådana, som de svarta bågarna från Tom Ford - så himla snygga. Tror verkligen att jag skulle kunna klä i ett par liknande - men det är så himla svårt det där med att prova ut och vilka man ska ha. Men så fort jag kommer att ha råd till ett par, kommer jag definitivt att köpa ett par såna! :} Sjukt stylish! Hittade dessa nedan på SmartBuyGlasses, och det finns ju så galet mycket att välja mellan på den sidan! Hittade hur mycket som helst - inte bara glasögon med styrka, utan vanliga solglasögon och skidglasögon för den som är ute i backarna. De nedan var ju grymt snygga - inte för att jag åker skidor eller så, men gjorde jag det skulle dessa sitta på min skalle! Gillar när det är lite "extra" haha! Det är lite min grej, typ. :}
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!