Uniq one: All in one hair treatment

Jag är alltid på jakt efter de perfekta hårprodukterna, som är optimala för min hårtyp. Jag har väldigt torrt, tjockt hår som lätt reagerar på fukt och blir frissigt. Men ända sedan jag börjat använda den här produkten (som jag främst använder för värmeskydd) älskar jag mitt hår igen! Den finns både i en coconut-doft och en annan fruktig doft. Dock har jag fått för mig att inte använda för mycket av sprayen, då den är väldigt "tjock" i sin konsistens. För 149 kronor är produkten verkligen värd sitt pris & den säljs på frisörsalonger vad jag vet. Love it!
 




R E B E C K A S I U R U M A A

Otroligt fin design ska du veta!!!

Svar: Men åh, tack så mycket! : ) Glad jag blir. Jag jobbar hårt med mina designer nämligen. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-28 at. 17:10:23
Din blogg/hemsida: http://iloveyoubeautiful.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!