she touched my ... AH


Med tanke på att lägenhetsinflytten börjar närma sig, och likaså "skolstarten", är det dags att titta på lägenheter. Imorgon drar jag och farsgubben till det mysiga Örebro för att titta på staden och lägenhetsområdena. Om jag har tur kanske jag kan träffa Erika också, om hon är hemma vill säga. Det skulle vara jättemysigt om hon ville gå med oss och visa var allting ligger. Eller så får det vänta tills jag är färdiginstallerad och inflyttad. Ska dock ta mig en kik på vädret på mitt kära SMHI, som för övrigt aldrig meddelar rätt väder.

Jag har även en hel del kommentarer jag inte har hunnit svara på - ungefär 200. Men det får helt enkelt vänta tills jag kommit hem från Örebro. Imorgon kväll närmare bestämt. Jag hinner inte ikväll. Vi åker tidigt, redan vid nio, så att vi kommer dit vid 12, 13 någon gång. Smygtitt på outfiten bjuder jag på , här ovanför!




lina [discosadness.blogg.se]

meow <3

Kommentaren skrevs den: 2009-08-04 at. 23:50:04
Din blogg/hemsida: http://discosadness.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!