he can't shake the shake



Imorgon (idag) ska jag till Farmor och Farfar och äta lunch vid ett-tiden. Ska bli jättekul att träffas igen. kameran följer troigen med också. Funderar på vad jag ska ha på mig för någonting, och hur jag ska sminka mig imorgon, men det löser sig nog, ska ni se. Ingenting ser ju fel eller dåligt ut på mig precis. Alldeles strax ska jag krypa ner i sängen och sova mina åtta timmar innan jag går upp. En skönhetsdrottning behöver sin skönhetssöm.

DAY N NITE är partylåteN just nu, k? - >  




Anonym

fiiiina bilder

Kommentaren skrevs den: 2009-07-19 at. 12:26:52
Din blogg/hemsida: http://modemix.blogg.se/
ffay [ mode,vardag & mode ]

Hej vilken är html koden för att göra låten så liten ? storleken menar jag då ,



KRAM !

Kommentaren skrevs den: 2009-07-20 at. 14:18:54
Din blogg/hemsida: http://ffayrouz.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!