Den svarta lådan

 

Nu fattas det bara ett serienummer, och sedan är det klart! Underbart att jag ÄNTLIGEN kan utöva det jag velat göra så himla länge - photoshop är det bästa jag vet, utan tvekan! Och det är dit jag flyr dagar som dessa, när vetenskapen slår ner och försöker slå rot i min överfyllda skalle.

Avkoppling och nöje för mig är inte längre avkoppling. Jag hinner ALDRIG vila upp mig längre, då jag hela tiden kastas in i nya böcker, nya uppsatser, nya regler.

På måndag får vi tydligen reda på vad vi som gjorde omtentan gick. Jag hoppas INNERLIGT att det har gått bra. Wish me luck, sötnosar. Jag kan behöva allt stöd jag kan få.




Paulina

Hoppas det går bra på tentan! :D



Hehe, jag har photoshop, jag vet bara inte hur jag ska göra. Fast jag antar att jag lär mig om jag fixar bilder där rätt så mycket. :)

Kommentaren skrevs den: 2009-11-17 at. 07:52:10
Din blogg/hemsida: http://pinkscreen.blogg.se/
Anonym

lycka till då :)

Kommentaren skrevs den: 2009-11-18 at. 16:24:01
Din blogg/hemsida: http://thresnilsson.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!