27 Augusti

Hej! :] Jag har inte haft tid att blogga på ett tag nu, och jag vet inte riktigt varför - men det är inte lika roligt längre! :o Har ingenting att skriva om, det händer ingenting speciellt just nu heller. Blä. Idag ska jag och Cissi sticka till gymmet och jag ska få en gratis provträningslektion med en snubbe där, så att man får ett eget schema man kan gå efter när man är på egen hand. Jag hoppas verkligen att det blir roligt! :] Men var sjutton ska man lägga nyckeln till skåpet då? Får ha den i bhn, tillsammans med mobilen eller i skon kanske. Eller så får man ha den i närheten av träningsredskapet. Skumt! :]

Nu ska jag äta frukost och kika på True Blood. Sedan blir det att sätta på sig träningskläder och sticka iväg till gymmet! Har lite designer att göra också, så jag får se hur mycket jag orkar blogga i veckan! :> Talk to you later!





Anna

Jag brukar ha nyckeln runt handledn på en gummisnodd, precis som när du är på badet tex. Men mobilen klarar du dig väll utan när du tränar ;) Kram

Kommentaren skrevs den: 2010-08-27 at. 11:30:12
Din blogg/hemsida: http://annishanule.blogg.se/
A f r o b e l i t a

Sötnos! Kul att börja gyma! U go girl=)

Kommentaren skrevs den: 2010-08-27 at. 15:10:34
Din blogg/hemsida: http://afrobelita.se
ellinor

säkerhetsnål som du sätter fast i tishan eller byxorna med nyckeln på, skitsmart!

Kommentaren skrevs den: 2010-08-28 at. 01:51:39
Din blogg/hemsida: http://hittaclownfisken.webblogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!