Jag vill ha Lasse Kronér tillbaka!

Alltså, jag är fortfarande så otroligt besviken på att Lasse Kronér inte leder Bingolotto längre :( Hade han fortfaranade varit programledare skulle jag kikat BARA för att det var han, för att han är min favoritsnubbe på tv, haha! :'D Men nu är det ju Lotta som tagit över istället - och så har TV4 bytt ut Bingolottos slogan till "Bingo-lotta", så otroligt dåligt. Jag vill ha tillbaka Lasse. Det är ju så mysigt när han säger att den som har ringt ut har vunnit "maaaaaaaaaut" eller att "du har vunnit en biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil" på göteborska. Mysig gubbe, det där! :]

Men jag har aldrig spelat Bingo - jag tycker att upplägget på själva spelandet är för långsamt! "Bertil 90 (nio, nolla)" det går för sakta för att jag ska tycka att det är spännande och roligt - även fast det handlar om att vinna pengar i slutändan. De kanske skulle kunna köra någon version för ungdomar, eller i mitt fall - fattiga studenter, så att vi också ska få chansen att vinna! Det är ju mest gamla gubbar och tanter som vinner, haha :( Orättvist tycker jag! Jag vill ju också vinna pengar. Man kanske skulle testa att spela bingo någon gång? :>

http://www.resume.se/_internal/cimg!0/fog11tnbz2h37djyjohcmd3e2d2bzf3/Lasse%20Kron%C3%A9r%20%C3%A5rets%20julv%C3%A4rd.jpeg

{ Det är SÅ det ska vara! ;> Källa: här }





R O R A . S E

Vad fan? LOKET SKA DET VA'!

Kommentaren skrevs den: 2010-08-31 at. 11:21:53
Din blogg/hemsida: http://rora.se/
Biz

Men han är ju programledare till Doobidoo :3

Kommentaren skrevs den: 2010-09-04 at. 19:44:48
Din blogg/hemsida: http://pinkbiz.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!