Promenaddags!

Nu ska jag strax sticka ut och promenera! Har saknat det lite faktiskt och jag får bara inte sitta inne idag också - även fast det är fredag och även fast det vore mysigare (på en del sätt). Idag är det soligt och det är supermysigt att promenera i solen tycker jag! Det gäller liksom att ta vara på de sommardagarna som är kvar nu och göra det bästa av dem! Hihi. :] Har ni några tips på enkla träningsövningar man kan göra hemma?




M i n   f a v o r i t m a t ;   t a c o s !   :]




Sandra

sv; Taack tack : )

jao kanske det, hiih.

Kommentaren skrevs den: 2010-08-06 at. 14:07:34
Din blogg/hemsida: http://jiggly.blogg.se/
Johanna

Städa eller dansa :D

Kommentaren skrevs den: 2010-08-06 at. 16:16:00
Din blogg/hemsida: http://hoshihanako.blogg.se/
Louise

åhh du har så fin design :D så annorlunda och personlig!



har en liiten fråga också, hur gör man , om man till exempel har en bakgrundsfärg eller bakgrundsbild i rubriken, hur gör man för att den ka gå ända ut i "kanten" jag hoppas att du förstår vad jag menar och att du vill svara mig (: i så fall svara mig gärna i en kommentar på min blogg.



Kom precis på en till liten fråga, om jag inte är för jobbig nu och frågar massa^^ , men jag undrar och har undrat länge.. hur man när man högerklickar får upp en sån där, du får inte kopiera ruta? jag skulle vilja ha det på min blogg också :D <3333 P&K!

Kommentaren skrevs den: 2010-08-07 at. 19:22:00
Din blogg/hemsida: http://thingsinlife.blogg.se/
Klara

Söt och inspererande blogg! :3



En fråga bara.. vad har du för font på din text där det står "Reach high for the stars.." ? Jag har vart inne på dafont.com och letat superlänge efter den, men jag har inte hittat den.. ;)



/ Klara

Kommentaren skrevs den: 2010-08-11 at. 20:19:36
Din blogg/hemsida: http://klaraskakburk.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!