Woop wooooooop

Hej! :] Idag var det min första skoldag och jag tycker att var ganska skönt att vara tillbaka på plats och i rutinerna så att säga. Gick både till och hem från skolan och helvetesbacken var inte alls lika farlig som förut - det känns ju riktigt bra när man känner att träningen har gett resultat. Woop woop! :]

Imorgon ska jag följa med Andie till gymmet efter skolan också - och jag får verkligen hoppas att mina dumma pengar har kommit in på kontot då alltså o_o Blir helt frustrerad eftersom jag knappt kunde betala min hyra... Men enligt Cissi får hon in pengarna imorgon och då borde ju jag också få det. Ska sätta över hyran till pappa då - känns så dumt att inte kunna betala - men vad falls ska man göra? CSN får sluta vara så olidliiiiiigt sega alltsåååå. :(





emma ce

Jag vill se mer av hur du bor! :D

Har kikat på din kategori inredning och blir så nyfiken. Dessutom skulle det vara kul att veta var i örebro du bor. Jag funderar nämligen på att söka dit nästa år (kom inte in i år) så.. ja :)

Kommentaren skrevs den: 2010-08-30 at. 20:40:11
Din blogg/hemsida: http://emmasetta.blogg.se/
Malin

Dumt av CSN! Jag har fått mina pengar, så man tycker ju att du borde få dina också!

Kommentaren skrevs den: 2010-08-30 at. 23:38:14
Din blogg/hemsida: http://malyn.se
axelina - AAXELINA.BLOGG.SE

Hej sötnos, snygg design!

Kommentaren skrevs den: 2010-08-31 at. 11:52:32
Din blogg/hemsida: http://aaxelina.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!