OOTD & DOT

Igår var jag och familjen på släktmiddag, och jag tänkte använda mig av min nya tshirt som jag köpte i måndags! :] Superskön var den - och en medium passade perfekt! Tänk så smart det är med kavajer - man kan klä upp dem, och klä ner dem och själv bestämma hur "snygg" du ska se ut.






Therese Gustafsson

sv: haha nä men jag bara skojja ;) Skulle vara super kul att ha en fin bloggdesign :) Men hur mycket tar du, för jag är pank :( Lever ju bara på studiebidrag :/ Puss&Kram

Kommentaren skrevs den: 2010-12-29 at. 14:12:03
Din blogg/hemsida: http://gustafsson.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!