Wantie of the day: cardigan

Kikade igenom Lindex's webbshop för ett par dagar sedan, och då hittade jag den här söta cardigan/koftan. Den verkar väldigt skön och sval - speciellt om man vill se lite mera "klädd" ut på sommaren fastän det är varmt! Perfekt för svala sommarkvällar & vårnätter! ;> Det enda som jag inte gillar med kollektionen Generous på Lindex är priserna - det är lite väl dyrt kan jag tycka. En 50-lapp billigare hade inte skadat! Klicka här för att komma till produkten!





sandra

Hejsan. Har du tid och lust att göra ett tema åt mig och hjälpa till att sätta in det på min blogg, du får självklart betalt och lösen ill bloggen :)



Kram Sandra

Kommentaren skrevs den: 2010-12-15 at. 23:51:35
Din blogg/hemsida: http://lingeronyourpaleblueeyes.blogg.se/
sandra

Okej, vad är det för skillnad på 150 och 250? Eller du kan ju förklara det över msn =) Vad är msn adressen?

Kommentaren skrevs den: 2010-12-16 at. 00:21:51
Din blogg/hemsida: http://lingeronyourpaleblueeyes.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!