Den mest frågade frågan:



Hej Madde!
Tack så jättemycket, blir alltid lika glad när jag får komplimanger för min blogg, tihi.
Anledningen till att jag svarar i bloggen är för att detta är den mest frågade frågan jag brukar få! 
Jag har därför gjort en videoblogg där jag visar hur jag brukar göra när jag söker efter söta gubbar.



Här är sidorna jag går in på i videobloggen:
Google, Deviantart, Photobucket, Tinypic.

En annan bra sida är Glitter Graphics , som fungerar på samma sätt som dem jag visar i videon; det finns en sökfunktion som du kan använda för att leta upp det du söker.


Det är helt enkelt inte så svårt att hitta söta figurer/gubbar på Internet. Det gäller helt enkelt att vet var någonstans man ska leta. Det finns säkert tusentals fler sidor som liknar Glitter Graphics, men jag har ingen riktig koll på någon som är lika stor faktiskt.
Jag hoppas att du nu har fått svar på din fråga Madde!





Matilda

förlåt om jag är tjatig, men jag undrat fortfarande hur du har fått in dom framför arkiv och kategorier, är nämligen det ända som saknas på min nya design ^^

Kommentaren skrevs den: 2010-02-01 at. 15:08:08
Din blogg/hemsida: http://ramavoite.blogg.se/
Sara - [Personlig fotoblogg]

Hej ! :D



Jag har också en fråga angående din söta blogg , som jag förövrigt har följt en tid nu. Tkr om den jättemkt ! :)



Jo, det jag undrar är vilka teckensnitt du använder i bloggen. Tillexempel skulle jag vilja veta vad teckensnittet heter som du har skrivit med i pratbubblan och hjärtat i din header ! (=



Kram Sara :))

Kommentaren skrevs den: 2010-02-01 at. 17:11:54
Din blogg/hemsida: http://saranorrhede.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!