Blue, blue sky

Usch, vad tråååååkigt det är ute! Jag som ville gå på en kvällspromenad, och precis när jag hade satt på mig skorna så började det spöregna. Har aldrig hört så tungt regn någon gång, det dundrade mot fönstret och mot marken utanför. Nu har jag verkligen ingen lust att gå ut... :[  Och inga nya bilder kommer ni att få på ett tag heller, så ni får nöja er med de som jag tagit under den senaste veckan, hihi. Sitter med en kofta på mig, det är så kallt i lägenheten på vintern/hösten att man behöver tofflor och filtar och koftor så att man inte åker på massa förkylningar, hihi. :]






Melinda

Guuud vilken fin design och allt :o kan du göra en design åt mig kanske?:D:D ha det bra :) kram

Kommentaren skrevs den: 2010-07-25 at. 21:54:09
Din blogg/hemsida: http://meliindaaaa.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Det har regnat som attans här hela dagen, men jag tycker det är på tiden med lite regn. Dagarna blir ju inte lika roliga dock. Snart sol igen får vi hoppas



Kram

Kommentaren skrevs den: 2010-07-26 at. 00:27:46
Din blogg/hemsida: http://wiilow.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!