Godnatt!

Godkväll! :] Sitter och pratar med Clara i telefon och väntar på att få kika på Biggest Loser och alla deltagare har sina otroligt rörande historier bakom och när jag ser dem.. jag sitter bara och gråter för det är så hemskt egentligen.  Det är då man får ett wake-up-call och inser hur viktigt det är att vara ute och röra på sig (om än lite i början). Det är så sorgligt egentligen; men än är det inte för sent. Man måste kämpa - det är mitt viktigaste råd! :]

Sedan ska jag gå och lägga mig och sova. Är verkligen jättetrött, men det är väl egentligen bara skönt för då kan jag gå upp vid åtta imorgon och ta min powerwalk. Jag mådde riktigt dåligt häromdagen när jag verkligen inte kom ut, och mådde dåligt resten av dagen och sov dåligt. :( Man måste kämpa med hela sitt hjärta för att få igenom sitt mål. Det ska gå; på ett år ska jag ha gått ner till den vikt jag vill.






matilda

jag gillar din header! :)

Kommentaren skrevs den: 2010-07-31 at. 21:30:26
Din blogg/hemsida: http://annamatiildas.blogg.se/
Michan

Det fixar du =)

Kommentaren skrevs den: 2010-08-01 at. 07:59:30
Din blogg/hemsida: http://michanelfgren.blogg.se/
Linnea ♥

Hur mycket kostar din Nikon D40x ? :)

Kommentaren skrevs den: 2010-08-01 at. 17:46:26
Din blogg/hemsida: http://quiza.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!