This is how i roll

Sitter och lyssnar på dessa grabbar just nu! :D Och har även hittat nya musikfavoriter som jag kommer att blogga om en annan dag, hihi. Jag tror inte riktigt att HBS någonsin har gått ur "mode" för mig och jag tror att jag har lyssnat på dem ända sedan 2007 eller något. Min favorit finns tyvärr inte på Spotify, men den finns på Youtube -> klicka här för att lyssna på grabbarna! ♥


{ Albin - snubben i gröna tishan har tyvärr hoppat av bandet :< }




Lunacii - Amanda

Våra Grappar!! <3

Kommentaren skrevs den: 2010-07-11 at. 21:34:54
Din blogg/hemsida: http://lunacii.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!