H&M Home

Har hittat supersöta saker ifrån H&M Home, men jag drar mig varje månad för att beställa, eftersom leveranstiden/packningstiden oftast brukar vara lång och seg. Det är i alla fall vad jag har hört. Stämmer det? Det tycker jag är lite synd eftersom att de har så mycket snyggt och billigt! :( Jag kanske slänger iväg en beställning snart - är lite sugen på ett nytt, gulligt påslakan faktiskt! Det är alltid kul med lite förändring i lägenheten. :>





Anonym

leveranstiden tar olika långtid beroende på vad man beställer, vissa saker har de inte inne så det kan ta veckor innan man får dem..

Kommentaren skrevs den: 2010-11-02 at. 10:18:00
elina

fin blogg:)

Kommentaren skrevs den: 2010-11-02 at. 12:12:26
Din blogg/hemsida: http://eeelinahedin.blogg.se/
Rosida

Jag beställer ofta från H&M. Ibland tar det flera månader, om det är slut i lager, men för det mesta kommer det efter 3 dagar ungefär.

Allt från H&M home har jättebra kvalité och är asfint! :D

Kommentaren skrevs den: 2010-11-03 at. 13:56:32
Din blogg/hemsida: http://beyondthesurface.blogg.se/
Sofie

Säger som föregående.

Vissa saker tar hur långt tid som helst, flera månader >< andra kan skickas nästan på direkten.



Lite tråkigt.



Fin blogg btw :)

Kommentaren skrevs den: 2010-11-08 at. 10:01:55
Din blogg/hemsida: http://skis.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!