Snart kan man bada!

Snart är det sommar, mina vänner, och då kan man äntligen dra till standen och få doppa sig i havet eller i sjön. Längtar vekrligen tills det blir så varmt. Men för er som går under kategorin "badkruka", finns det ett annat alternativ. Har ni hört talas om fenomenet "badtunna"? :o

Jag hade absolut ingen aning om vad det var för någonting tills jag hittade den här sidan, om just badtunnor. Jag undrar om ordet inte bara är en försvenskning av det amerikanska "jaccuzzi",  eller någonting - kanske för att just locka till sig andra köpare? :o Jag kan tänka mig att en jacuzzi är mycke dyrare att spendera pengar på , än en badtunna, och för den badsugne är det väl ultimat att kunna gå ut i trädgården på vintern och sjunka ner i ett hett och ångande bad. Vem vill inte ha det bakom huset eller på sin terrass?

{ B i l d k ä l l a }





♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Min rumskopmis tog sitt första årets dopp igår! Jag filmade: http://www.youtube.com/watch?v=qGGc7vFyH50&feature=player_embedded

Kommentaren skrevs den: 2011-04-11 at. 12:23:00
Din blogg/hemsida: http://tjelsi.com
Daniella.

Vi har en badtunna, det är awesome!

Kommentaren skrevs den: 2011-04-11 at. 23:53:36
Din blogg/hemsida: http://expectopatronum.blogg.se/
lelle

hej jag heter linnea men kallas lelle och jag undrar om du skulle kunna göra en gratis design till mig! mvh lelle

Kommentaren skrevs den: 2011-04-12 at. 16:19:40
Din blogg/hemsida: http://lelliie.blogg.se/
Sofia

En badtunna är inte en jacuzzi. det är precis som det låter, en tunna man badar i, gjord i trä, ibland är det plast innuti för mer hygieniskt. och så är det kokhett vatten i som värms upp genom att man eldar i en kamin under vattnet. skönt att bada i utomhus på vintern :)

Kommentaren skrevs den: 2011-04-20 at. 11:35:11



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!