22 december 2o11

Godmorgon! :} Bjuder på ytterligare lite fler bilder från USA-trippen om ni inte misstycker helt förstås, hihi. Och jag har galet mycket mera kvar att bjuda på (jag tog förstås en hel del bilder med min lilla bebis).

Idag ska jag träffa Amanda och ta en långpromenad - det gäller att passa på nu när det inte regnar ute eller är överdrivet kallt, eller när det är snöstorm (fast hur ofta blir det snöstorm i Stockholm då?).. Ska bli kul att ses - har ju inte träffat henne på jättelänge. Senast var i somras någon gång har jag för mig, så ett halvår är det minst i alla fall. Vi kommer nog att ha mycket att prata om!  Mys med promenad då!! :}





Sofie

Jättefina bilder!

Kommentaren skrevs den: 2011-12-23 at. 00:58:30
Din blogg/hemsida: http://skippydippy.blogg.se/
Trees gravid i london

Haarliga bilder :D ar usa sa fancy som det talas om :P

Kommentaren skrevs den: 2011-12-25 at. 02:10:27
Din blogg/hemsida: http://mangofisk.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!