God jul på er!

Hihi, igår var det nog ingen som hann läsa bloggar, så jag säger god jul till er idag istället! :} Jag har fått så mycket fint, och alldeles för mycket alltså! :o Oj oj oj säger jag bara! Supermysigt hade vi det i alla fall, och massvis med paket delades ut. Får se hur dagen idag spenderas - men det blir nog bara att ta igen sig och kanske gå ut och gå för att förbränna lite av all mumsig julmat som vi käkade igår. Hoppas på resten ikväll så att man får mumsa i sig lite till, hihi! :'D

Måste verkligen försöka att ta tag i svarandet på alla söta kommentarer som trillat in på min blogg också! Så söta ni är som läser min blogg alltså, åh. ♥ Min enskilda uppgift får jag försöka lägga lite krut på också, men inte idag - ska försöka att börja i veckan så att jag får någonting gjort där i alla fall. Usch för skolan!!





Johanna

Vilka mysiga bilder :))

Kommentaren skrevs den: 2012-01-10 at. 12:40:01
Din blogg/hemsida: http://johannamariakallgren.blogg.se/
ellen ~ min vardag i thailand

guuuuuuuuuuuuuud vilka mysiga julbilder fina du!<3

Kommentaren skrevs den: 2012-01-13 at. 21:30:14
Din blogg/hemsida: http://nobodybutme.webblogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!