27 Juli 2O11

Hej, här kommer en update ifrån mitt landställe! :] Det går helt okej med det internetet jag har fått låna här, och har till och från. Martin (min bror) och jag delar på det. Har tagit en del foton här uppe - så ni får strax se hur fint det är här uppe i Norrland. Idag/imorse var det värmebölja här, men det är som mamma sa: det är bara att vänja sig inför New York. Sitter och kikar på filmen Something's Gotta Give - den är faktiskt supermysig och rekommenderas om ni t.ex. gillar filmer som The Holiday och The Parent Trap. Det är samma regissör som gjort dem nämligen :>

Har en magkänsla av att vi inte kommer att åka till New York. Vet inte varför - men mamma känner den också. Kanske är det så bara för att vi inte åkte förra gången - så tror man liksom att det aldrig kommer att bli av. :( Men vi (och ni) får hålla tummarna för oss att allting klickar denna gång.

(Klicka F5 för den nya designen förresten - ändrade lite - gillar verkligen färgtemat på denna. :> Mys!)




Ida

Hvorfor skulle I ikke komme til NY? ö

- Ida / couturexx.blogspot.com

Kommentaren skrevs den: 2011-07-27 at. 14:18:33
Din blogg/hemsida: http://couturexx.blogspot.com/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!