Today

Jag och Emma hade taggat hela veckan för denna helg, som skulle späckas med dans och fest. Men eftersom att Örebro ju är en studentstad, så var det inget drag igår någonstans. Så vi tog oss en runda på stan, entrade Frimis, tog oss förskräckta därifrån, spanade in Strömpis och Satin, men kände ingen lust att gå in. Vi kissade på SF, vandrade tillbaka till Frimis, men bestämde oss för att ge upp. Istället käkade vi lite mat på Donken, och satte oss sedan på bussen och somnade innan 3. Tråkigt, men så är det :( Vi får spara oss till en annan helg istället!

Idag blir det nog bara en återhämtningsdag, men lite städ och fix. Kanske lite plugg också. Imorgon tror jag att det blir ett besök i stan, ska lämna tillbaka en kjol som jag köpte i fredags, men som jag inte tyckte passade på mig när jag kom hem :< Så är det ibland, kläder har en tendens att se snygga ut när man provar dem i affären, men inte när man väl kommit hem och testar dem på nytt.





{ Eftersom att min favoritring från New Yorker gick sönder innan sommaren,
fick jag en nyi försenad födelsedagspresent av gulle-Emma! :*
}




- Mariam A

Sv; Måste hålla med om det! ;)

Kommentaren skrevs den: 2011-07-02 at. 18:03:20
Din blogg/hemsida: http://darkblackandlightwhite.blogg.se/
Veronica

=)

Kommentaren skrevs den: 2011-07-02 at. 19:30:09
Din blogg/hemsida: http://veronicasadventure.blogg.se/
Ida

Sød ring! ^^

- Ida / couturexx.blogspot.com

Kommentaren skrevs den: 2011-07-03 at. 00:21:30
Din blogg/hemsida: http://couturexx.blogspot.com/
Elvira

Gud vad fina bilder! :) Skulle bli sjukt glad om ni kollade in min fotoblogg, ska vi följa varandras bloggar via bloglovin'?



Kram!

Kommentaren skrevs den: 2011-07-04 at. 13:36:27
Din blogg/hemsida: http://elifoto.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!