Läsarfråga:

Fick en till läsarfråga som jag tänkte svara lite kort på - det kanske finns fler som undrar, och då är det ju lika bra att posta svaret som ett inlägg, eller hur? :]

Q: Alltid när du tar dina bilder så får dom typ glittrig bakgrund? asså rosa, prickar osv. :o sjukt fint, hur gör du? :D förlåt om jag är anonym..

A: Det gör inget att du är anonym, jag svarar på din fråga ändå såklart! :> Jag har gjort en videotutorial för ett tag sedan, där jag förklarar hur man gör! Det hela går ut på att experimentera lite (med t.ex. sina olika lager och inställningar), det är ju därför Photoshop är så stort och ett så tungt program om man kan kalla det så. Förstår ni inte, är det bara att fråga vidare i kommentarsfältet, så ska jag svara så gott det går.





SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Åh.. :C jag kan aldrig se videofmy.se videos :( Kan du inte lägga upp på youtube också? :D

Kommentaren skrevs den: 2011-06-18 at. 18:28:45
Din blogg/hemsida: http://beatlestokig.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!