Midsommardagen

Idag blev det en rätt varm och härlig sommardag, trots väderprognoserna som talade för regn hela dagen. Jag och Emma cyklade och handlade lite, käkade lunch hos mig, stack sedan till Svampen och tog varsin glass! Efter det cyklade vi runt i stan lite, för att sedan käka fruktsallad hemma hos mig. Just nu sitter jag och kikar på den nya säsongen av Masterchef och väntar på att min tvätt ska bli klar. Skönt att få undan lite liksom! :>

Imorgon ska jag börja kika på sommarkursen och läsa lite inför lektionen på måndag, ska bli spännande att se om det nu är någon rolig kurs det här, och inte bara flum, hah.








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!