Nighty night!

Åh, idag har det varit en bra dag faktiskt, trots att jag vaknade på fel sida. Jag var så himla sur och tvär imorse, och trött. Kunde knappt hålla ögonen öppna - men fick en massa energi av gymmet och träningen idag. Det var så kul att gymma med tjejerna! :] Ska förmodligen köra imorgon också! Hoppas på en fet träningsvärk i armarna speciellt imorrn när jag vaknar.

Har kikat igenom plugget nu, så jag tänkte faktiskt ta att börja imorgon så att jag inte får alldeles för mycket att göra. Det är rätt spännande det där med Livets Mening faktiskt - men det är svårt att begränsa sina resonemang tycker jag. Det blir nämligen så att man (i alla fall jag) svävar ut och svindlar mig bort. Läskigt, men som sagt - intressant.

Nu ska jag gå och lägga mig - är tröttttis. Natti natti! xx





jennifer

Vilken sööööt blogg :D och du är också söt :D

Kommentaren skrevs den: 2011-06-28 at. 19:11:21
Din blogg/hemsida: http://cattiangel.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!