Packning på g

Eftersom att jag tog fästingvaccinspåfyllnad (längsta ordet jag troligen skrivit i ett blogginlägg...?) igår, så har jag fått lite ont i armen efter sticket. Jag börjar nästan undra om nålen inte träffat någon nerv eller någonting sådant, för armen är verkligen helt öm. Jag ser inget blåmärke än i alla fall, så det kanske går över tills imorgon förhoppningsvis.

Sticker hem till Örebro igen imorrn - ska bli skönt att komma hem och in i rutinerna igen, måste verkligen ta mig till gymmet nu; har tydligen lagt på mig nästan 5 kilo medan jag varit hemma dessa två veckor (hur det nu är möjligt...). Men de ska bort såfort jag kommit hem! :>





Danni.

det är inte möjligt :)

Kommentaren skrevs den: 2011-06-21 at. 22:14:21
Din blogg/hemsida: http://ohnightdreamer.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!