Today

Dagens gympass idag var galet jobbigt, men jag genomförde det i alla fall, och det tänker jag vara stolt över. Stod 62 minuter på crosstrainern, och brände ungefär 610 kcal, sedan blev det vikter där jag jobbade med armarna och magen - spännande att se om det blir någon skillnad om en månad, när jag tänkte väga mig och mäta mig igen. Till middag blev det kyckling med red curry-krydda, samt lite majs. Gott!

Fick också reda på att min sommarkurs är framflyttad till nästa vecka på måndag; super! Då kan jag verkligen plugga inför tentan ikväll och imorgon så att jag förhoppningsvis kan kirra ett godkänt på den.





Danni.

varför räknar du kalorier?

Kommentaren skrevs den: 2011-07-06 at. 05:35:41
Din blogg/hemsida: http://ohnightdreamer.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!