Today

Efter att jag skrev tentan, cyklade jag till Tybble och handla lite välförtjänta popcorn, som jag sedan intog så fort jag kommit hem. Jag vet inte riktigt hur det gick idag - men det gick förhoppningsvis vägen i alla fall! :> Stay possitive!

Efter mitt snacksintag (och ett antal minuter framför datorn spelandes Age of Empires III), begav jag mig till gymmet och ställde mig på crosstrainern i 35 minuter. Sedan piskade jag löpbandet i 25 minuter, och det märktes verkligen så galet tydligt att jag inte har tränat på ett tag. Men det ska det som sagt bli ändring på! Idag blev det inga vikter, utan de sparar jag till imorgon.

När gympasset tog slut vid 18tiden, stack jag till Coop för att hämta ett paket (innehållande en ny laptopadapter, då min har börjat glappa). Handlade även kycklingklubbor, samt korv och korvbröd - tänkte ta det till lunch imorgon. Och nu lagar jag lite middag till mig - kycklingklubba med rosmarin, salt och peppar och lite ris. Mums!





emma ce

Hej hej!

Jag kanske redan frågat dig detta, vad vet jag, men jag ville mest höra hur du fick tag på din lägenhet? (:

Jag har sökt till Örebro nu i höst och hoppas verkligen jag kommer in. Så försöker leta bostäder nu och lämna intresseanmälningar lite här och där. Tänkte om du kanske kunde tipsa mig, hur du som sagt fick din och vilken hyresvärd det är och så (:

Kommentaren skrevs den: 2011-06-22 at. 20:54:28
Din blogg/hemsida: http://emmasetta.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!