Tonight

Trodde minsann att det skulle bli en lugn kväll framför datorn, men jag fortsatte bara min kickstart genom att cykla i nästan två timmar i sträck istället, haha! Jag är galet trött nu, och mina ben är tunga = lyckad dag! Imorgon blir det sovmorgon, och sedan frukost, och sedan blir det gym igen på morgonen/eftermiddagen. Tänkte sätta mig och plugga lite sedan också - har ju tentan på onsdagen. Men det kommer nog att gå superbra! :>

En sak som är riktigt svårt under viktnedgång är det eviga suget i magen. Jag måste verkligen försöka att ge detta ett ärligt försök nu - det ska bort en gång för alla. Om det ska börja hända någonting på vågen och i måttväg tills om en månad, då måste det ske någonting drastisk ändring. Jag MÅSTE sluta helt enkelt.





Jenny

Tack fina du! :))

Kommentaren skrevs den: 2011-06-21 at. 11:40:26
Din blogg/hemsida: http://jennyjanssons.com
Emma

NÄE vad duktig du är!! Önskar att jag också var så duktig :( Kanske kör på ditt gym i höst om jag får tid :D

Kommentaren skrevs den: 2011-06-21 at. 16:08:17
Din blogg/hemsida: http://rockpophiphop.blogg.se/
Danni.

Varför tycker du inte om dig själv? Det är ju ändå du som valt att väga så mycket som du gör. :)

Kommentaren skrevs den: 2011-07-06 at. 05:58:27
Din blogg/hemsida: http://ohnightdreamer.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!