Versace for H&M: Autumn 2011

Spännande med ett nytt samarbete mellan H&M och en riktigt känd designer! 19 november kommer kollektionen att landa i butik (jag tror att det var 300 utvalda butiker runt om i Sverige) och börja säljas på H&M-online shop. Hoppas att det blir några riktigt snygga plagg denna gång! När Lanvin släppte sin kollektion fanns det några riktiga godbitar (framförallt skorna), och en supersöt klänning i ceriserosa som jag minns extra väl. Versace kommer nog inte att göra sina fans besvikna, eller vad tror ni? :>

{ Bilderna är hämtade ifrån denna sida, och tillhör alltså inte mig }





Maggy

Sjukt ju, vad tjänar dem på att sälja sina grejer på H&M egentligen? Deras status går ju ner genom det egentligen, fast det är ju bara bra för oss då kan man köpa det billigare (antagligen?!) :D

Ja, såna bloggträffar verkar alltid så roliga, grejen är bara att dem alltid är i sthlm eller gbg och jag bor i skåne -.- <3

Kommentaren skrevs den: 2011-06-21 at. 12:42:41
Din blogg/hemsida: http://maggy.blogg.se/
neli

ÅÅH DET KOMMER BLI SPÄNNANDE!!

Kommentaren skrevs den: 2011-06-21 at. 12:46:40
Din blogg/hemsida: http://iamsofashion.blogg.se/
Anonym

Tur att man lyckats få ihop en fet blogglön tills dess ;D

Kommentaren skrevs den: 2011-06-22 at. 23:08:46
Rosida

Vad kul! :D

Kommentaren skrevs den: 2011-06-23 at. 15:55:33
Din blogg/hemsida: http://rosida.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!