Yesterday

Stack till Täby Centrum igår och myste i solen med Elina :> Fikade lite och hade det bara gött helt enkelt. Bra tid att catcha up lite, men vi hann inte vara där så länge eftersom att jag var så galet trött sedan natten innan. Elina shoppade lite kläder, och jag plockade på mig ett leaveinbalsam och en duschkräm bara. Anledningen till att jag var så trött var för att natten innan somnade jag vid 4-5 (på grund av värmen) och gick upp 10 liksom :/ Inte så bra, men jag fick sendrag i min vad (vilket jag fick inatt också...). Galet !









Ninjakossan

Haha, jag var där idag! Badade onda fötter i fontänen och sådär. =)

Kommentaren skrevs den: 2011-06-10 at. 22:12:12
Din blogg/hemsida: http://www.ninjakossan.se
SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Sköna foton! :D

Kommentaren skrevs den: 2011-06-11 at. 21:09:40
Din blogg/hemsida: http://beatlestokig.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!